Skogen

Museet får vänta ett tag till. Hiro och jag tog en skogspromenad istället och nu är vi båda helt slut. Han hade sitt fösta möte med ett elstängsel idag, det slutade med ett högljutt skrik och hästar som sprang all världens väg. Han blev lite chockad tror jag, för efter det ville han att jag skulle bära honom och när jag inte ville nöjde han sig med att gå nära inpå mitt ben som om att jag skulle springa ifrån honom annars.
Den incidenten glömdes fort så fort vi kom in i skogen, där var det en ypperlig plats för diverse bullefnatt och lekar.




Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars lille vän som fick känna på eltråden...

Det är bara att ni kommer och får er en rådjursskank, men nu först är det bara älgjakt som gäller. Så vi kan höras av efter den...



Mia

2008-10-11 @ 19:12:20
URL: http://miaimolkom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0