Lördag

Så var det lördag igen då... Ikväll blir det film med några kompisar och snart tänkte jag bege mig mer till stan för att gå på museet. Det är en skulptör som heter Niki Merimaa som har utställning där nu, och enligt mormor avbildar han ganska många bullterriers. Ska bli kul att de vad som finns där nu. Jag hoppas man får ta kort, isåfall kommer en uppdatering ikväll igen.

Igår var det Idol som gällde, så jag, Hiro och Emma satt i soffan och hejade. Hiro satt och gjorde massa ljud för att vi inte tittade på honom och han har lärt sig sitt andra ord! Mamma säger han rätt ofta men nu lärde han sig att säga Emma också. Så nu ska vi se om man inte kan lära honom på kommando också.

I nya hundsport hittade jag en inofficiell utställning i Arvika den 22 novebmer. Den var i ridhuset så jag tyckte det kunde bli jättebra träning för oss eftersom jag funderar på att anmäla Hiro till stora Stockholm den 6:e december. Skulle vara så himla kul att gå på en officiell utställning och träffa nya bullar inte träffat förut. Men vi får se hur det blir. Först och främst måste vi ordna med sovplatser till oss. Någon som vill inhysa 1 st bulle, 1 st bullefantast och 1 st nyfiken mamma till bullefantast?


Dålig mobilbild, men här ser man hur nöjd Hiro blir när hans kära Emma komemr på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0