Magsjuka?

Usch och fy, matte verkar ha åkt på magsjukan. Av någon anledning har jag fått för mig att det ska bli bätte om det är kallt, så balkongdörren står öppen och Hiro ligger under täcker med mig i soffan. Han är en riktig pärla!
Vågar inte sova heller ifall jag skulle bli dålig igen så jag får väl hänga med i valvakan och kanske läsa ut den tråkiga boken som aldrig vill ta slut. Man får skylla sig själv när man är lika envis som en bulle och inte ens kan strunta i att fortsätta läsa boken som verkar vara tråkigast i hela världen.  Hustruar och döttrar heter boken oh är skriven av Elizabeth Gaskell. Den största anledningen till att den är tråkig är författaren gick och dog innan de sista kapitlen var färdiga. Så det finns inget riktigt slut på den.
Förhoppningsvis kan jag övertala mig att bara läsa några få sidor och sen kasta boken eller något för att istället hoppa över till något mer lättsamt som chick-lit. Eller något av Unni Drougge. Hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Azlan

Du får krya på dig

och hälsa Hiro

+++vi åker snart

2008-11-05 @ 01:04:09
URL: http://www.amodig.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0