Flytta?

Falskt alarm, det var inte magsjuka som tur var!
Så istället för att ligga i soffan har vi varit på kalas. Lillebror Tobias fyllde 2 år idag, Grattis!
Sen åkte vi och tittade på mina 2 andra syskons nya lägenheter (jag har rätt många syskon, 2 st 2 "vuxna" och 2 st små). Anna och hennes tjej Matilda har flyttat in i en jättefin lägenhet inne i Arvika som jag blev rätt avis på, det var en gammal lägenhet som hade hägt i tak och var jättemysig! En rolig sak var att det luktade bajs i trapphuset för att hrannens hund trampat i bajs och grannen hade inte städat upp. Vi packade in oss i bilen och åkte till Linns nya lägenhet och tittade. Den låg också i ett minde hus och i hennes trapphus luktade det barnbajs för att hennes granne lägger blöjorna utanför dörren(?!). Hennes lägenhet vad också gammal och jättefin!
Så nu känner jag mig riktigt sugen på att flytta. Husse verkar lättövertalad så förhoppningsvis hittar vi också en gammal charmig lägenhet som ligger i ett mindre hus med antingen gräsmatta eller en stor balkong där Hiro kan ligga och sola på sommaren.

Såret i ögat har i stårt sett läkt så det märks knappt. Vilken tur, för den 22:a blir det inofficiell utställning i Arvika.

Men jag undrar hur det ligger till med hans vikt. Han väger bara 21 kg och har gjort i 2 månader nu. Han har blivit grövre, men vikten ökar inte. Konstigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Martta och Heidi

Vad fint pojke!Hur gammal är han ny?

2008-11-16 @ 23:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0